LAMAN

Friday, June 25, 2010

Kembali Setelah Sekian Lama Menyepi

Assalamualaikum,

Fuh!sudah bersawang blog ni jadinya,bukan takat sawang sahaja...ada pulak lipas,kelawar,binatang2 aneh yg msh belum dikenalpasti menghuni dalam blog ni...Masyaallah,maafkan saya kerana terlalu lambat mengupdate blog ni.

Sebenarnya sepanjang percutian semester ini,saya ada menyiapkan beberapa entri untuk dikongsi.Entri2 tersebut telah saya simpan di dalam pendrive.Akan tetapi,atas kekhilafan dan kecuaian saya,saya terlupa untuk membawa bersama pendrive tersebut.

Andai sesiapa yang merindui blog ini(mustahil),maafkan saya sebab baru sekarang mula menulis.
insyallah saya akan rajin2kan diri untuk kembali berdakwah @ berkongsi kisah2 yg menarik untuk kita hayati bersama.

PS:Maaf sekali lagi.....

No comments:

Post a Comment